
Коефіцієнт зносостійкості шин - treadwear
Treadwear називають ступінь зношування протектора покришки, до максимального значення якого будь-яке колесо може використовуватися.
Ці стандарти були прийняті Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху (NHTSA), що входить до частини Департаменту транспорту США.
Як ставиться маркування treadwear?Компанія виробник віддає шини на тестування, де їх порівнюють з виробами, які мають такий же гумовий склад і знаходяться в NHTSA на випробувальному заводі в Техасі.
Ці два типи покришок ставлять на передню вісь автомобіля, щоб були однакові дорожні умови.
За час існування NHTSA порівнювала нові шини спочатку зі спеціально виготовленими покришками від компанії Goodyear. Потім з 1984 року по 1991 рік використовувалися покришки Uniroyal.
Як оцінюється ступінь зношування протектора?
Після експлуатації гуми, NHTSA відправляє результат виробнику, який вже вирішує, слід ставити маркування чи ні. Якщо так, то в NHTSA це документується.
У США найбільший ринок із продажу покришок. А це означає, що багато компаній намагаються маркувати свої вироби, оскільки без нього не допустять продажу товару на території Сполучених Штатів Америки.
Національна адміністрація безпеки дорожнього руху має свої стандарти за показниками зношування протектора:
- 100 одиниць оцінюється у 48 тис. км;
- 150 одиниць у 72 тис. км;
- 200 в 96 тис. км.
Це не означає, що потрібно точно слідувати цим цифрам. Адже багато чого буде залежати від манери водіння, дорожнього покриття та погодних умов. приблизно 36 тис. км.